vineri, 7 martie 2008

Cathy.

Jurnalul lui Cathy începe în San Francisco, când adolescenta Cathy, încercând să dea de urma iubitului său, se trezeşte intr-o lume a miturilor chinezesti, a crimelor si a imortalitaţii. Cathy îşi notează aventurile în jurnal şi aproape fiecare pagină este schiţată cu ilustraţii şi mâzgaleli ale acesteia împreună cu comentariile înţepătoare la adresa prietenei ei, Emma. Cartea este însoţită de un pachet cu „dovezi” pe care Cathy le-a adunat în timpul investigaţiilor ei: fotografii vechi, un meniu, un certificat de deces, scrisori, o pagină ruptă din agenda iubitului ei şi multe altele. Elementele interactive merg chiar mai departe– când cititorilor li se pune la dispoziţie un număr de telefon la care pot suna.

11 comentarii:

Alexandra spunea...

Ooo..buna chestia cu numarul...am vazut si eu afisul carti azi la metrou la unirii si am retinut si link-ul blogului...si am zis sa vad ce e pe aici...

Alexandra Spiess spunea...

Ma intreb cine raspunde daca sun la numarul de pe coperta....:-?

Jurnalul lui Cathy spunea...

Eu, Cathy:)
Nu ai apucat sa suni inca?:D

aneya spunea...

vroiai sa spui mesageria. In afara de desene - nimic interesant.

Jurnalul lui Cathy spunea...

:) Fiecare are dreptul la o parere. Evident ca este vb de o mesagerie, este cel mai bine asa. Si apoi toti primesc un semn inapoi..daca isi lasa un mail sau un nr de tel.

larizzutza spunea...

deci...chiar exista nr de telefon?...la inceput nu am crezut ca exista nici site-u....dak ati sunat careva..lasati raspuns :))

Cutza spunea...

pff...e mult prea tare cartea...:X:X:X:X:X......crede'ma ca e cea mah tare carte pe care ma citito...mia placut...vezi ca tiam lasat sh un msg pe telefon cu nr meu sh cu adresa de mess...stiu ca mah sunat odata sh tia rasp mama;))....mah suna te rog o data sh sa vorbim;))...te pwp:*:*:*:*:*:*:*

z.o.z.o spunea...

cathy...esti o fata super!ma mir ca Victor a fost asa de prost (scuza-mi expresia) incat nu ti-a spus de la inceput ca este nemuritor,iti dadea un tesut de-al lui si ti-l implanta...si erati amandoi nemuritori!traiati impreuna multi ani ... si faceati putini copii..:)) =))... cat am citit eu din cartea ta , am fost socata pe tot parcursul cartii!...diferite indicii,"momeli umane" (:]]) ,intepaturi in vene...aa da:chiuluri de la scoala,note proaste si asa mai departe!tu chiar duci o viata cu adevarat interesenat..;))

z.o.z.o spunea...

am sa incerc sa te sun si sa-ti las e-mailul meu si id-ul, dar nu stiu in ce limba sa-ti zic.spune-mi tu ,te rog!

teya spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
teya spunea...

chiar este cea mai buna carte pe care am citit-o!! te admir si te respect cathy!! o sa sun si eu la numarul de pe coperta..merita!