miercuri, 7 mai 2008

Hey!

Am primit mesaje tare dragutze de la voi, unii au evitat sa imi lase mesaj, altii au fost tare haiosi:). Am sa fac o selectie si am sa public cele mai dragutze mesaje de la voi. Si puteti sa imi lasati si numele vostre. . vreau sa ne cunoastem mai bine:)

Si am sa va raspund intr-un fel sau altul..

De asemenea- daca considerati ca aveti talent la desen, trimiteti-mi desenele voastre pe jurnalul.lui.cathy@gmail.com si am le fac cunoscute.

Va pup,

Cu drag,


Cathy.

6 comentarii:

blondybaby spunea...

salut draga cathy...unde esti?de ce te simtzi singura?viatza e ceva inexplikabil,greu de trait...DAR...mereu exista ziua cea de mine care posibil sa ne skimbe viatza nemaipomenit de repede...daka vrei raspunde...poop

mascutza spunea...

Buna Cathy! Daca blogul inca mai e valabil, sper sa citesti comentariul!! Ma bucur ca existi... si chiar daca nu e asa, imi place sa cred asta!! Ti-am citit jurnalul, si ma tenteaza sa sun la numarul ala de telefon, dar sa zicem ca nu am suficient curaj! In schimb, povestea mi-a placut foarte tare!! Si te admir pentru nebunia ta... Sper ca inca il mai astepti pe Victor !! :P

o.O spunea...

Comentariile astea sunt ciudate:)). Desi ma asteptam ca genul asta de persoane sa citeasca cartea:-j. Oricum , the book is nice , but i want to know who you are:). I'm guessing you put someone from romania to answear theese questions , but i'd like to talk to you. Thanks:).

M-stuff.

o.O spunea...

Mesajele astea sunt ciudate:)). Si ma asteptam ca felul asta de persoane sa citeasca cartea

Anonim spunea...

buna cathy..
am si eu nij desene care sunt mijto, zik eu
trebuie sa le scanez si sa le public.. ti le voi trimite..

Sunlight * spunea...

hey cathy! tocmai ti`am gasit jurnalul , toata chestia asta e chiar adevarata?mi`a placut mult curajul tau de a`l spiona pe Victor,punandu`ti in pericol viata.Nu am inteles insa la final ce s`a intamplat.Ai plecat in cautarea lui Victor banuiesc.Sper ca imi vei raspunde la comentariu si poate iti voi trimite si eu niste desene . Take care.